Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εκρηκτική «Καραϊσκάκενα, o Θρύλος» βασισμένη στον πολυτάραχο και εντυπωσιακό βίο της μητέρας του Γεώργιου Καραϊσκάκη επιστρέφει για 2η χρονιά στο VAULT

 


 Ο Πολυχώρος VAULT

 

παρουσιάζει

για

2η χρονιά

την

παράσταση

 

«Καραϊσκάκενα, o Θρύλος»

 

της 

Σοφίας Καψούρου

σε

σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά

με τη

Σοφία Καψούρου  

στον

ρόλο της Ζωής Διαμάντως Διμισκή

 

Από την Κυριακή 9 Οκτωβρίου, έως την Κυριακή 29 Ιανουαρίου

κάθε Κυριακή στις 18:15, για 15 ακόμη παραστάσεις

 

 

     Μετά τη θερμή υποδοχή από κοινό και κριτικούς, ο μονόλογος της Σοφίας Καψούρου «Καραϊσκάκενα, o Θρύλος», βασισμένος στη ζωή της μητέρας του Γεώργιου Καραϊσκάκη επιστρέφει στον Πολυχώρο VAULT από την Κυριακή 9 Οκτωβρίου, και κάθε Κυριακή στις 18:15, για 15 ακόμη παραστάσεις. Ο Δημήτρης Καρατζιάς σκηνοθετεί τη Σοφία Καψούρου σε έναν εκρηκτικό μονόλογο για τον πολυτάραχο και εντυπωσιακό βίο της Ζωής Διαμάντως Διμισκή, της περιβόητης Καλόγριας.

 

    Η «Καραϊσκάκενα, o Θρύλος» είναι μία από τις τρεις παραστάσεις με τις οποίες συνεχίζεται κι αυτή τη σεζόν το θεατρικό project «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ... »Ένα θεατρικό φεστιβάλ μονολόγων, με εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Δημήτρη Καρατζιά, που φέρνει επί σκηνής μάνες σπουδαίων Ελλήνων ανδρών. Φέτος θα παρουσιάζονται στο VAULT πέρα από την «Καραϊσκάκενα, o Θρύλος» και «Η Μάνα Αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» (βασισμένη στη ζωή της μητέρας του Κώστα Ταχτσή) της Κικής Μαυρίδου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Λάσκαρη, με τη Ράνια Σχίζα στον ρόλο της Έλλης Ζάχου Ταχτσή και η «Χαρίκλεια Καβάφη» (βασισμένη στη ζωή της μητέρας του Κωνσταντίνου Καβάφη) σε κείμενο-σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη, με την Ασπασία Κράλλη στον ρόλο της Χαρίκλειας Καβάφη.

 

    Το φεστιβάλ «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ... » είναι αφιερωμένο στη μνήμη της αγαπημένη μας συνεργάτιδας Χρύσας Σπηλιώτη, με την οποία είχε ξεκινήσει το Φεστιβάλ.

 

 

«Καραϊσκάκενα, o Θρύλος»

 

Ένα αντιπολεμικό έργο σε καιρό πολέμου.

Ένα έργο ύμνος στη γυναίκα και την ελευθερία της.

Φόρος τιμής στο ποδόσφαιρο και την ομορφιά του.

Η Καραϊσκάκενα, Μάνα του ήρωα Καραϊσκάκη, δεν γέννησε μόνο την Επανάσταση, η Καραϊσκάκενα είναι η Επανάσταση.

 

    Το έργο ξεκινάει με την απόλυτη ανατροπή: Η Καραϊσκάκενα η Καλόγρια, στο κελί της, παρακολουθεί έναν ποδοσφαιρικό αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Φενέρμπαχτσε. Ένθερμη οπαδός του Ολυμπιακού, της ομάδας που έδρα της είναι το στάδιο που φέρει το όνομα του Γιου της, του σπουδαίου αρχιστράτηγου της Επανάστασης, άριστη γνώστρια της ιστορίας της ομάδας, αιώνια θαυμάστρια του αείμνηστου Θανάση Μπέμπη και της ντρίμπλας του, αφηγείται τη ζωή της, τις δυσκολίες που συνάντησε για να αναθρέψει τον μικρό Γιώργη και ξαναζεί τη γέννηση του Γιου της αλλά και τον θάνατό του. Ο αγώνας τελειώνει με τους Έλληνες νικητές. Ο Ολυμπιακός βάζει γκολ. Ο αθλητισμός είναι ο μεγάλος νικητής.

 

    Η Μάνα Καλόγρια. Η Μάνα Φίλαθλος. Η Μάνα Γυναίκα.

    Η Μάνα που δεν έγινε ποτέ σύζυγος. «Μ’ όποιον θέλω τον έκανα. Με τον Θεό τον έκανα», απαντάει περήφανη στην Ιστορία. Η Καραϊσκάκενα κάθε Κυριακή πάει στο Φάληρο, στο Γήπεδο Καραϊσκάκη να μυρίσει το γρασίδι, να μυρίσει το παιδί της. Να τιμήσει τον γιο της. Τον Γιώργη της. Τον Αϊ-Γιώργη των Ελλήνων.

    Πώς γεννιούνται οι ήρωες; Πώς πεθαίνουν; Πώς τους θυμόμαστε;

   Το πιο σημαντικό για τον άνθρωπο είναι η μήτρα. Από πού έρχεται, ποιος είναι, πού πάει. Ποιον πολεμάει. Τη ρίζα του ή τη σκιά του. Μέσα από τις θεατρικές συντεταγμένες χαρτογραφείται το τοπίο της Επανάστασης, αποκαλύπτονται οι αντιφάσεις της εποχής, η θέση της γυναίκας τότε. Όλα τόσο επίκαιρα, γιατί… ό,τι ήταν όμορφο μία φορά, είναι για πάντα. Ό,τι ήταν άσχημο μία φορά, θα ’ναι για πάντα.

   Η Καραϊσκάκενα, αυθόρμητη και αθυρόστομη, αιχμηρή και ανυπόταχτη, ερωτική και αιρετική, ανορθόδοξη πιστή της ορθοδοξίας, μια «ροκ» προσωπικότητα σε εξορία, θα γίνει ένα με όλους.

 

 

 Γράφτηκαν για την παράσταση:

 

… “Η Καψούρου κάνει ένα άλμα στο χρόνο, φέρνει την ηρωίδα στο σήμερα και παραδίδει ένα σαρωτικό, ορμητικό, γήινο κείμενο, δίνοντας φωνή στη μάνα του ήρωα της Επανάστασης και τη μετατρέπει σε αρχετυπική φιγούρα. Η σκηνοθεσία του Καρατζιά παραδίδει μια παράσταση πυκνή και δονούμενη, με αισθητικό ενδιαφέρον, έτσι όπως το κατανυκτικό σκηνικό περιβάλλον με τις αγιογραφίες και τα καντήλια, κοντράρεται με την αισθαντική, φιλήδονη, πληθωρική και βλάσφημη παρουσία της Καραϊσκάκενας - την οποία ερμηνεύει εξαιρετικά η συγγραφέας, δίνοντας σκηνική, τρισδιάστατη οντότητα στις λέξεις που η ίδια συνέλαβε”… Τώνια Καράογλου (Αθηνόραμα)

 

… “Με γλώσσα παραστατική και ποιητική, μέσα από ακραίες εναλλαγές χιούμορ και συγκίνησης, ο μονόλογος της Καψούρου, εμπλουτίζεται από την ανθρωποκεντρική, και συνάμα αντισυμβατική σκηνοθεσία του Καρατζιά, που αναδεικνύει με ευαισθησία και αμεσότητα τη διαδρομή αυτό του προικισμένου ηγέτη του αγώνα”… Δανάη Μαρίτσα (Εφημερίδα Θεσσαλία)

 

… “Πανέμορφη, σαγηνευτική, υποβλητική, επιβλητική, τολμηρή, τρυφερή, συναισθηματική, καθηλωτική η Καψούρου σε ένα ευφυές mind-blowing κείμενο δικό της…Μια παράσταση τολμηρή, αντισυμβατική, επιβλητική, συναρπαστική και διαφορετική από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα. 

Ένα μικρό αριστούργημα, ένα συναρπαστικό εικαστικό σύνολο για σεμινάριο, μια θεατρική εμπειρία που δεν θα έπρεπε να χάσει κανείς… Γιάννης Ζαμπατής (thelook.gr)

 

… “Ο Καρατζιάς σκηνοθέτησε με μέτρο και στεκόμενος πίσω από το κείμενο, όπως πρέπει να στέκεται ένας σκηνοθέτης. Ο Αντωνιάδης έχει γράψει εξαιρετική θεατρική μουσική και ειδικά το τραγούδι του φινάλε είναι σπουδαίο και δίνει στο έργο ακόμα μεγαλύτερο βάθος και ουσία. Όταν τελείωσε η παράσταση είχα κάποιες αντιρρήσεις στο μυαλό μου. Όσο πέρναγαν όμως οι ώρες, φρόντισα να τις βάλω στην άκρη γιατί δεν είναι αυτές που τη χαρακτηρίζουν και την υπογράφουν”… Ιάσονας Τριανταφυλλίδης (youfly.com)

 

… “Ο Καρατζιάς με σεβασμό και ιδιαίτερη ευφυΐα καθοδήγησε την ηθοποιό σε μια εξαιρετική ερμηνεία, ώστε να δαμάσει το χειμαρρώδες κείμενο και να μας προσφέρει αυτό το αριστούργημα επί σκηνής. Η παράσταση αποτελεί έναν θησαυρό του ελληνικού θεάτρου. Για όσους δεν τύχατε να βιώσετε την εξαιρετική αυτή θεατρική εμπειρία, μη χάσετε την ευκαιρία τον ερχόμενο χειμώνα στον Πολυχώρο Vault”…Έλενα Γαζγαλή (all4fun.gr)

 

… “Η Καψούρου, που σκηνικά επιβάλλεται και υποκριτικά διαστέλλεται, δίνει σάρκα και οστά, υπόσταση και λόγο ζωντανό στην Καραϊσκάκενα. O Καρατζιάς με σκηνοθετική ευρηματικότητα, ευαισθησία και αμεσότητα,  μετέτρεψε τη σκηνή του Vault σε χώρο ιερό μα και ανίερο, συνάμα.  Με την πρωτότυπη μουσική σύνθεση του ευφάνταστου και ευρηματικού συνθέτη Αντωνιάδη να υποκρούει με ένταση της επί σκηνής δράσης, παρακολουθήσαμε μια αντισυμβατική παράσταση. Μια άκρως τολμηρή παράσταση, αλλά ιστορικά τεκμηριωμένη, από αυτές που σπάνια τολμούν οι συντελεστές της, να παρουσιάσουν, που σε κρατάει σε ένταση και με το, μέχρι το τέλος, ενδιαφέρον να κορυφώνεται”… Γιάννης Γαβρίλης  (reformer.gr)

 

… “Με λόγο αιχμηρό και έξοχα ενοχλητικό σε σημεία, εναλλάσσοντας τη συγκίνηση με το χιούμορ και με την αλήθεια του κειμένου σε πρώτο πλάνο, ο Καρατζιάς δίνει ζωή σπουδαία στο έργο της Καψούρου, με εκείνη να παρασύρει σαν μαγνήτης το βλέμμα του θεατή με τους δουλεμένους χρωματισμούς στις σκηνικές της εξομολογήσεις. Η μουσική του Αντωνιάδη προσθέτει την άριστη πινελιά στον καμβά αυτού του πλέον γοητευτικού σκηνικού εγχειρήματος. Μια παράσταση πραγματικά να… την πιεις στο ποτήρι!”…Αλέξανδρος Κούρτης (zappit.gr)

 

… “Η ερμηνεία της Σοφίας Καψούρου αισθαντική αλλά δίχως φόβο εξωτερίκευσης. Γεμάτη πάθος και δίχως την παραμικρή συστολή. Μία παράσταση φόρος τιμής στο μεγαλείο του αντι-ηρωισμού σε μια εποχή πολέμων και αγιοποίησης”… Ραφαέλα Χαμπίπη (theatromania.gr)

 

… “Η Καψούρου με ένα άκρως φεμινιστικού, αντιπολεμικού χαρακτήρα κείμενο, και ο Καρατζιάς με την σύγχρονη σκηνοθεσία του, δίνουν στην εποχή αυτή τον χαρακτήρα, το ενδιαφέρον και τη γοητεία που της αναλογεί. Η Καψούρου, δε, στο ρόλο της, είναι μεγαλειώδης. Μια παράσταση σύγχρονη, μακρυά από την αποστειρωμένη και διεκπεραιωτική μέση προσέγγιση ανάλογων θεματικών, που αποτελεί μια αντιπολεμική κραυγή, μια γλώσσα αθυρόστομη και αυθάδη, που προβάλει τους μοναδικούς λόγους που αξίζει κανείς να αγωνίζεται, τις μοναδικές αιτίες που αξίζει κανείς να γίνεται Καραϊσκάκης”… Κακλαμάνη Αθηνά (θεατρο.gr)

 

… “Κείμενο ρηξικέλευθο, ευφυές με δραματικό λυρισμό και έντονη ποιητικότητα. Από εκείνα που τρέμεις μην εκραγούν στα χέρια σου από ομορφιά και ευαισθησία. Η σκηνοθετική οπτική ανθρωποκεντρική, υποστηρίζει τον συναισθηματικό κόσμο της ηρωίδας, με ποικίλες εναλλαγές χιούμορ και συγκίνησης. Η Καψούρου ενδύεται με ευθυβολία, γενναιότητα και σθένος την ηρωίδα της και με τη μεστή της ερμηνεία, αναδεικνύει τη σκηνική της αξιοσύνη μέσα στο πλούσιο υποκριτικό της κέντρο. Ένα δυνατό θεατρικό προϊόν με παραστατικότητα, πάθος, τόλμη που αποζημιώνει τον θεατή, τόσο για τη σύλληψη της ευφάνταστης ιδέας όσο και για την άρτια υλοποίησή της”…Ντίνα Καρρά (onlytheater.gr)

 

… “Ο έμπειρος σκηνοθέτης ανέδειξε με ευρηματικό τρόπο, όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τον ανατρεπτικό μονόλογο τόσο επιτακτικά επίκαιρο, χωρίς ίχνος σοβαροφάνειας και με απενοχοποημένο χιούμορ. Η εξαιρετικά δοτική ερμηνευτικά Σοφία Καψούρου, κατέκτησε τη σκηνή, με την ίδια δύναμη και θέρμη που ο γιος της Καραισκάκενας πολέμησε για την ελευθερία. Αγέρωχη, πηγαία, αθυρόστομη, με μια ελευθεριότητα ανακόλουθη προς τον μοναχικό, μοναστηριακό της βίο, λύνει τη γλώσσα της που τσακίζει κόκαλα, και καλπάζει σαν περήφανο άτι. Ένα αντιπολεμικό μανιφέστο σε καιρό πολέμου και ταυτόχρονα μια ωδή στην ελευθερία, στη γυναίκα, στην ίδια τη ζωή”… Λιλά Παπαπάσχου (θεαθήναι.com)

 

… “Ποιητική γραφή, με ακαριαίες και ακραίες εναλλαγές χιούμορ και συγκίνησης. Σκηνοθεσία ιδιαίτερη, ευαίσθητη και ανθρωποκεντρική. Η Καψούρου έτοιμη να εκραγεί σαν ηφαίστειο, χειμαρρώδης, μας συγκινεί με την αμεσότητα του λόγου της, την υποκριτική της αξιοσύνη, την  ευθύτητα της ιστορία της. Στην τελειότητα της παράστασης συντελεί και η πρωτότυπη, καθηλωτική και εντυπωσιακή μουσική του εξαίρετου συνθέτη Αντωνιάδη. Με ενθουσίασε. Μια εξαιρετική, τολμηρή, αληθινή, συγκλονιστική παράσταση”… Βίβιαν Μητσάκου (Theater Project 365)

 

… “Mια παράσταση πραγματικά που κλέβει τις εντυπώσεις από κάθε άποψη. Η σπουδαία ερμηνεία της Σοφίας Καψούρου, που δεν παίρνεις το βλέμμα σου από πάνω της ούτε λεπτό, τόσο με την ερμηνεία της όσο και με το καθηλωτικό της κείμενο που είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, σε συνδυασμό με την μοναδική σκηνοθεσία του Δημήτρη Καρατζιά, δημιουργούν ένα απόλυτα άρτιο θεατρικό αποτέλεσμα, που δεν πρέπει κανείς να χάσει”… Γιώργος Λιναρίτης (Art magazino)

 

… “Πρόκειται για Αριστούργημα. Ύμνος στη γυναίκα και την ελευθερία της. Το θεατρικό έργο της Σοφίας Καφούρου πρέπει να διαβαστεί από όλους”…  Κώστας Τραχανάς (Εφημερίδα Δημοκρατική Φωνήfractalart.gr )

 

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Συγγραφέας: Σοφία Καψούρου

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καρατζιάς

Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Μάνος Αντωνιάδης

Σκηνικό / Κοστούμι: Γιώργος Λιντζέρης

Κατασκευή Σκηνικού: Κώστας Μπακάλης

Αγιογραφίες: Κική Μαυρίδου

Κατασκευή κοστουμιού: Παναγιώτα Τσομπανάκη (Ατελιέ Τσομπανάκη)

Σχεδιασμός φωτισμών: Βαγγέλης Μούντριχας

Φωτογραφίες παράστασης: Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Αφίσα παράστασης: Γιάννης Κεντρωτάς

Trailer / Κινηματογράφηση: ORKI Productions

Πρόγραμμα παράστασης: Εκδόσεις  Αιγόκερως

Επικοινωνία / Προώθηση παράστασης: Μαρία Αυγέα

Βοηθοί σκηνοθέτες: Ελένη Μαζνώκη, Χρήστος Παναγιώτου, Κατερίνα Πουλέα, Όλγα Σούρσου, Δημήτρης Τζούκας, Λάμπρος Τζώρας

Παραγωγή: Team Vault AMKE

 

Στον ρόλο της Ζωής Διαμάντως Διμισκή η Σοφία Καψούρου

 


ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ

ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

Από την Κυριακή 9 Οκτωβρίου, έως την Κυριακή 29 Ιανουαρίου κάθε Κυριακή στις 18:15

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 65' (χωρίς διάλειμμα)

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Προπώληση Viva.gr : https://www.viva.gr/tickets/venues/polyxoros-vault/

Γενική είσοδος: 12 ευρώ

Μειωμένο Εισιτήριο: 10 ευρώ (Φοιτητές /Σπουδαστές /Κάτοχοι Κάρτας Πολυτέκνων /ΑμΕΑ /Άνω των 65 ετών/Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας)

 

*Το φεστιβάλ «Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ... » πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

 

*Το έργο της παράστασης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αιγόκερως σε πρόλογο Γιώργου Βέλτσου

 

*ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ

 

 

Πολυχώρος VAULT THEATRE PLUS

FB Page: http://www.facebook.com/VAULTTheatreGr1  

Instagram: vault.theatre.plus (https://www.instagram.com/vault.theatre.plus/?hl=el)

Μελενίκου 26 Γκάζι, Βοτανικός

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Κεραμεικός (8' περίπου με τα πόδια)

Πληροφορίες (11:00 - 14:00 & 17:00 - 21:00)  : 213 0356472, 6951832070

Προπώληση viva.gr :  https://www.viva.gr/tickets/venues/polyxoros-vault/

Email: vaultvotanikos@gmail.com    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ατελείωτη Αγάπη- Νέο τραγούδι των Παναγιώτη Φλωρού- Βαγγέλη Δουκουτσέλη

   Πρόκειται για την δεύτερη μουσική συνεργασία του Παναγιώτη Φλωρού και του Βαγγέλη Δουκουτσέλη που ακούει στον τίτλο ‘’Ατελείωτη Αγάπη’’. Η πρώτη τους συνάντηση έγινε πριν ένα χρόνο  με το κομμάτι ‘’Μαντεύω την αγάπη’’ που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Τη μουσική, την ενορχήστρωση και την ερμηνεία ανέλαβε ο Παναγιώτης Φλωρούς ενώ τους στίχους υπογράφει ο Βαγγέλης Δουκουτσέλης. Στα φωνητικά η Έλενα Τζήκα. Ο  Παναγιώτης Φλωρούς  γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 1997. Από μικρή ηλικία ξεκίνησε την ενασχόλησή του με την μουσική ξεκινώντας μαθήματα Πιάνου και Θεωρίας σε ηλικία 5 ετών από την μητέρα του (Απόφοιτη του Εθνικού Ωδείου). Σπουδές: Σε ηλικία 12 ετών δίνει εξετάσεις για την εισαγωγή του στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης κατακτώντας την έβδομη θέση. Στα έξι χρόνια φοίτησης του στο Μουσικό Σχολείο, παρακολούθησε μαθήματα Κλασικού Πιάνου, Ταμπουρά, Κλασικού Βιολιού, Βυζαντινής Μουσικής & Ευρωπαϊκής Μουσικής (Θεωρίας-Αρμονίας κ.α). Το 2014 απέσπασε το Πτυχίο Αρμονίας με Βαθμό

Κυκλοφόρησε η νέα συνεργασία του Darkon με την Σοφία Ρογδάκη από την Muzicboom.

  Κυκλοφόρησε η νέα συνεργασία του Darkon με την Σοφία Ρογδάκη από την Muzicboom με τίτλο «Touch My Soul».   Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό κομμάτι που καταφέρνει να   αγγίξει τα πιο μύχια   μονοπάτια της ανθρώπινης ψυχής. Ένα τραγούδι που οδηγεί τους ακροατές σε μέρη πρωτόγνωρα και μαγικά δημιουργώντας εικόνες κόσμων ονειρικών.   Αποκτήστε το εδώ: https://smarturl.it/imc49j?fbclid=IwAR3xutH4bG7nHhF1tBStWQsujFIlGKqGyxkA_EwW_5Yg4JSLELQnJNq4cHY   Στίχοι /Μουσικη:Darkon Φωνητικά: Σοφία Ρογδάκη ©+℗ MUZICBOOM 2021

«Θέατρο Αλκμήνη» « Άκου να δεις » Κωμωδία του Άθα Ροδίτη

    . Πρόκειται για μια γλυκιά, ανθρώπινη και συγκινητική παράσταση, που πραγματεύεται τις διαφορετικότητες των ανθρώπων, με την βεβαιότητα ότι όλα μπορούν να γίνουν, φτάνει να υπάρχει θέληση, αγάπη, πίστη και χιούμορ. Το κεντρικό ζευγάρι είναι ο Αλέξης και η Θεανώ , κωφοί, με την μοναχοκόρη τους Ολυμπία, ομιλούσα που γνωρίζει  τη νοηματική. Η Ολυμπία βοηθάει την οικογένεια στις συναλλαγές και συγχρόνως σπουδάζει στη γεωργική σχολή με αποτέλεσμα να έχει εγκλωβιστεί στη ζωή των κωφών γονέων ώσπου εμφανίζεται στην οικογένεια η Θεία Ρωξάνη, χήρα, πρώην τραγουδίστρια, για να μείνει μαζί τους και να ανακαλύψει το ταλέντο της ανιψιάς της στο τραγούδι ανατρέποντας όλα τα δεδομένα. Σε αυτό το γαϊτανάκι εμπλέκονται ο νευρικός μαέστρος της χορωδίας Ερρίκος, που ερωτεύεται την θεία  κι ο νεαρός Άρης, που προέρχεται από οικογένεια τυφλών και συναντά τον έρωτα στα μάτια της Ολυμπίας. Έρωτες, συγκίνηση , ανατροπές, όνειρα, κωμικές παρεξηγήσεις, φάρσες, διαφορετικότητα, θέληση και  πείσμα για ζωή, εί